کد خبر: ۸۲۴۵۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
۱۲ مدرسه دخترانه و مسمومیت قابل توجهی از دانش آموزان

مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در قم| تجمع اعتراضی والدین| نماینده مجلس: بیماری‌ زمینه‌ای و فوبیاست!

برخی والدین دانش‌آموزان شهر قم، امروز ۲۵ بهمن ماه با حضور در مقابل فرمانداری قم تجمع کردند و خواستار رسیدگی مسئولان استان به موضوع مسمومیت‌های دانش آموزان در مدارس مختلف شدند.
مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در قم| تجمع اعتراضی والدین| نماینده مجلس: بیماری‌ زمینه‌ای و فوبیاست!
آفتاب‌‌نیوز :

گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند.

تجمع کنندگان روبروی در ورودی فرمانداری تجمع کرده و خواستار ورود به داخل فرمانداری بودند که با ممانعت نیرو‌های امنیتی روبرو شدند.

تجمع کنندگان در اعتراض به حوادث اخیر ۱۲ مدرسه دخترانه و مسمومیت قابل توجهی از دانش آموزان با سردادن شعارهایی، چون «مدارس حضوری آنلاین باید گردد» خواستار غیرحضوری شدن مدارس و تضمین سلامت دانش آموزان شدند.

براساس گزارش شفقنا؛ آن‌ها همچنین با شعار «استعفا، استعفا» اعتراض خود را نسبت به تداوم ماجرای مسمومیت دانش آموزان و عملکرد مسئولان استانی در قبال این ماجرا اعلام کردند.

نماینده قم: فوبیاست!

نماینده قم در مجلس در این باره گفت: علت این اتفاق هنوز معلوم نیست، چیزی به دست نیامده است. مسئولان امنیتی و بهداشت و درمان پیگیر هستند.

براساس گزارش همشهری؛ احمد امیرآبادی فراهانی افزود: با توجه به اینکه نمی‌توان در مورد این مساله اظهار نظر شخصی داشت، چون اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست، من نیز نظری در این باره ندارم. اما آنچه در این قضیه دیده می‌شود این است که در این باره بزرگ‌نمایی شده است. دیروز ۲۸ دانش‌آموز را به بیمارستان منتقل کردند که از این تعداد تنها ۸ نفر گفتند که دست و پایشان می‌لرزد و حالت استرس دارند. برخی نیز بیماری‌های زمینه‌ای داشتند. می‌توانیم این موضوع را با یک مثال تحلیل کنیم، مثلا در یک جمعی ۸ تا ۱۰ نفر بگویند که ما در حال خفه شدن هستیم. افراد دیگر که بیماری زمینه‌ای داشته باشند نیز احساس خفگی به آن‌ها دست می‌دهد و می‌گویند که ما در حال خفه شدن هستیم. بر این اساس این موضوع را می‌توان فوبیا عنوان کرد. این موضوع در حال بررسی است، اما هنوز علت قطعی آن مشخص نیست.

عباس ذاکریان، فرماندار قم و علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم در جمع این شهروندان حاضر شده و پس از دعوت آنان به داخل فرمانداری با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

براساس گزارش خبرگزاری ایسنا؛ ذاکریان روند اقدامات انجام شده توسط مسئولین استان و پیگیری‌های انجام شده از ابتدا تا کنون برای شناسایی عامل و جلوگیری از حوادث هفته‌های اخیر را برای خانواده‌ها تشریح کرد و والدین نیز تا مشخص شدن ابعاد کامل ماجرا خواستار غیرحضوری شدن مدارس شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
51
چقدر شما دیگه.... که هر قلطی دارید با بچه های مردم میکنید را یا بیماری زمینه ای دارند یا سگ گازشون گرفته و... بعد از همه جالبتر این اتفاقها چه در قم چه در تهران فقط برای مدارس دختران داره می افتد بگوش باشید
khan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
51
... بیماری زمینه ای چیه یاد گرفتید. مثلا شما مسئول هستید. شما آزمایش کردید که می گوید بچه و جوان بیماری زمینه ای دارد. حیف آن پست که به تو داده اند حیف.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین